Followers

Danish dah pandai makan!!! alhamdulillah

Bebel jap sambil tunggu encik hubby @ papa danish sampai,..hadoiii lambatnyee,,,kite dah siap mekap dari tadi lagi..haha..boleh lak papa cakap "i baru kat bentong ni, nak p allignment tayar jap", adusss,tido dulu pun sempat ni..
baru taip 2 3 ayat, my bucukk@ danish dok tarik2 baju mumy dah ni, tadi elok je tido, mumy bukak lappy jek,bukak mata lak dia,cam tau2 je,jeles la tu tgk mumy x de keja. Sempat lagi ni nak cite jap sebelum danish bukak mulut nangis kuat2,tengok dia rilek je lagi kat sebelah ni.

sbnrnye minggu ni xnak balik raub,sbb arini (sabtu) skolah, so kalau balik sana,esok dah nak kena balik sini balik,penat jgk tu, sian kat danish skali,tapi encik hubby cakap, xpela dia nak dtg amik..kalau mcm tu, i okey aje..kalau drive sendiri mmg malas la. incik hubby beria2 sgt nak dtg amik sbb esok dia nak bwk kami p konvoi geng keta dia..huuuu layan je la, smbil bawak si kecik boolat ni jalan2 makan angin.

ok la, sbnrnye nak cite pasal danish yg dah pandai makan ..ari baru dia mula nak mkn betul2.. alhamdulillah.. ceritanye mula mcm ni, tadi lambat sangat tunggu encik hubby datang,saya pun goreng la nugget ayam utk d mkn sementara tunggu nak mkn sama2 incik hubby nanti..lapar sangat,kat skul tadi mkn breakfast jek..dah siap goreng, saya pun bawak la nugget tu nk mkn sambil tgk tv n melayan danish..masa sy tengah mkn,danish tgk,dia pun nak jgk.saya ingat dia main2 je sbb sblm ni dah bermacam jenis mkanan saya dah cuba suap kat dia,xnak bukak mulut dia. kdg2 dia buat2 muntah sbb x nak..mak saya siap buat bubur nasi,rebus berejam2 pun dia x nak jugak..
Td,dia tgk saya mkn,dia pun sebok buat2 kunyah jgk,geli hati jek tgk syg mumy ni.saya pun try la amik biskut dia yg dah 3 minggu saya beli tu,try la suap kat dia..waaaaa,dia betul2 makan kali ni..sukanyeeee..danish dah pandai makan dah..abis jgk la stengah potong biskut tu dia mkn.bersungguh2 dia mkn td,abis je mintak lagi..tapi saya bg sikit jela sbb biskut tu dah masuk angin cket sbb dah lama kan,walaupun dah simpan dalam bekas tertutup..adoiii danish dah marah2 ni suruh layan dia,ok la, layan gambar je la..

 berselera betul danish mkn..siap mintak lagi

 ni la biskutnye,biskut milna perisa pisang

 huhu abis comot..suka la tuuu

siap mkn tido

7 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

ololo smart cik titi ni.. mkn doh.. ko gemuk doh la..

iyka syafika said...

comotnya...baby danish..

SuperGurlz90 said...

alolooo..cute nye bb.. hek2..

yad'z said...

aaaaa comeyyyyyyyyyyyyy

aimaniman said...

salam kenal dan dofollow sini..

montelnya... tentu kuat minum susu, macam baby akak gak,...

nak cubit pipi boleh?

QUEEN of Heart said...

tq sume..heee,

QUEEN of Heart said...

aimaniman: boleh kak,hehe....danish ni makin hari makin montel,x larat nak dukung dah