Followers

Kegilaan ku terhadap tshirt muslimah makin menjadi jadik

Ponn ponnn..
Parcel sampai lagik..
Tiap-tiap minggu kot parcel aku sampai kat pejabat skolah, kadang-kadang seminggu 2 kali sampai...
Ini semua gara-gara kegilaan aku yang semakin menjadik jadik terhadap t-shirt muslimah yang semakin hangat kat pasaran sekarang nih.. Maksud aku online shopping lah..

Tiap-tiap minggu ada je design baru yang tersangkut kat hati aku .. Pernah jugak la aku berazam untuk tak beli selama sebulan.. Tapiii... korang ingat aku boleh menahan nafsu dan keinginan yang membuak-buak ni?? memang boleh aku tak beli, tapi dia punye teringat tuh... perghh...bawak sampai ke tido habaq hang..

Macam mana ni... Makin gilak dah aku ni,, bayangkan baju yang aku order sebelum ni ada lagi 2 3 helai yang belum pakai, dah tu semalam sampai lagi 2 helai baju yang aku order dan sehelai lagi aku beli ngn kawan aku kat bilik guru... Ya Allah... Nafsu semua ni!!! Once dah terjebak dengan online shopping ni, memang berhantu..

Ni parcel yang baru dapat semalam... yang ni brand keesya... suka sangat dengan design baju brand keesya .. cantik giloss

Yang ni pulak baju yang menyoping kat bilik guru... brand Zariya

Hasilnya 3 helai baju yang dapat semalam plus 2 3 helai lagi baju dalam lemari yang masih belum di usik lagi.. Apakah semua ni???

Dalam banyak-banyak brand yang aku beli, aku paling suka brand Waffiya, Keesya dan Muslimah Qaseh.. Harga semua baju ni sebenarnya lebih kurang sama je, brang je lain lain.. tapi dari segi kualiti kain, aku lagi suka brand waffiya n muslimah qaseh.. Cotton nye memang terbaik..Berbaloi dengan harga.. Kalau brand Keesya pulak aku suka dia punye design, ala-ala remaja gitu, walaupun aku ni dah lewat remaja.. muahahaha... feeling remaja uolss... Biarkan angka itu bertambah tapi maintain awet muda gitew.. Dulu aku suka jugak beli brand Aqeela, tapi sejak dua menjak ni kualiti kain dia makin tak best, nipis sangat-sangat.. ada 3 helai baju yang latest aku beli, semua pun nipis.. dulu tak...

Nantikan pic aku menggayakan kesemua baju-baju ini ya..hihihi~

I wish i can stop doing online shopping~ huwaaa...

Why aku suka beli online?? sebab sekarang ni, sejak ada anak, aku tersangatlah kurang masa bercanda di pusat membeli belah selama berejam-jam.. Kalau pegi pun, tempat utama aku terjah, pakaian kanak-kanak.. Pastu, danish dah ngamok bosan, trus balik...
Lagi satu, baju yang online shopping ni, banyak yang cantik cantik dan jarang jumpe di kedai..

p/s : esok nak pegi family day kat cherating...leh la melaram dengan baju baru.. eksaited youu... tata~

No comments: