Followers

Rindu zaman kurusku...sob* sob*

Seriously, bila tengok gambar lama, terasa jauh perbezaannya.. huwaaaaa~ saya nak kurus macam dulu, selim melim gitew haaa... tolon..tolongg!!!

Really miss that moment.. bukan lama pun kan, juz 3 tahun lepas je pun.. After bersalin kan danish, semuanya hanya tinggal kenangan.. Macam mana mau selim melim macam dulu secara natural tanpa menggunakan sebarang ubat kurus.. Chaiyok chaiyokk... anda pasti boleh.. Dulu kalau gemok sangat pun, berat boleh mencecah 48 kg je.. gemuk sangat dah tu...tapi sekarang nih 55 kg..huhuhoii.. x sanggup mak nak menimbang nakkk!!

Dulu, makan la banyak mana pun, tak gemok-gemok jugak... tapi sekarang, makan sikit pun, dah nampak perot menimbul..muehehe... cammana nih, adakah sebab malas pakai bengkung masa dalam pantang dulu?

Seriously semua baju kebaya yang dulunya sangatlah longgar bila di pakai,tapi sekarang, kalau pakai, tak leh nak butang langsung... uwaaaa... Nak pakai kebaya ponnn x boleh sebab akan menampakkan perot ku yang comel itew~.. Dah la sekarang ni tengah glemer dengan peplum.. meleleh air liur mak menengoknyee nakk, tapi apakan dayaku~ hanya mampu melihat.. So, misi nekad kali ini, kempiskan perut,...

Semoga berjaya,,, Inshaa Allah...


Seriously rindu zaman kegemilanganku, selim melim gitew~ (@klcc)

Rindu.. ruindu..rinduu nak kurus camnih.. pic berdating zaman bercinta dolu-dolu (@times square)

Semoga berjaya kurus sebegini kembali... (@jom heboh bukit jalil)

2 comments:

nik ros said...

template blog dah bertukar. suka template baru ni.

nampak jiey mcm kurus jea. tang mana yg gemuk skrang ni pun tak tahu la. perasaan jea kot.

QUEEN of Heart said...

adik jie yang buatkan tu, kalau nak harapkan tuan belog, tau taip je,hehe, gemok la nik, boleh di katakan semua baju dah ketat