Followers

~ Impiana Cherating Resort- Day 2 (Part 2)

oKEH, sambung balik entri cherating..
Sesi petang lak diteruskann(lepas tido petang,kepenatan main air).. aktiviti petang lebih kurang je dgn sesi pagi,ada perubahan sket sket aje...

Lepas bangun tido,terus dia cari makanan..hadoii

View dari depan resort..


Sebelum tu kami ke terengganu jap, haha, mcm jauh je kan, padahal 5 minit je dah sampai terengganu.. Kali ni misi incik hubby mencari satar yang sedap kat kemaman.. Kat sini agak meriah dgn gerai-gerai yang menjual hasil laut,keropok lekor,satar,otak-otak.. Hampir sume kedai satar kot incik hubby singgah, tapi komennye,semua kurang memuaskan.. sudahnye i yang tlg habiskan... kolestrol..kolestrol..lepas mkn baru nyesal..kikiki

Kemudian kami ke kuala kemaman, incik hubby nak cari ketam n udang nak buat bbq sambil santai-santai kat pantai, tapi menghampakan,,,kat situ ada jual ikan je,, jenuh jugak la kami pusing-pusing area situ, xde.. so kami batalkan niat ber bbq n terus gerak ke pantai Cherating..
Add caption

Okeh dah sampai..
Kat sini ada gerai-gerai jual souvenir, baju-baju yang bertulis cherating.. Tapi harga boleh tahan mahal jugak la, kena pandai tawar menawar.. Papa belikan danish seluar bunga-bunga.. nak amik feel pantai la kunun..ecehhh


Singgah minum air kelapa.. papa je minum.. i makan jelly kelapa, tp sungguh x sedap.. xde rasa kelapa langsung..

Pantai cherating ni xde la cantik sangat..huhu perlu lebih banyak penambah baikan lagi..

Sudahnye kami balik resort dan danish terjun kolam lagi sekali ,sambil bergaya dgn seluar barunye..heheheh



Comel kan... (perasan)


Pantai kat resort ni lagi best...lagi cantik


Bagi peluang dia main pasir, hepi sungguh

Papa dah kepenatan mandi kolam, danish still bertenaga lagi walaupon dah menggigil kesejukan

Siap ada unggun api tau bila malam... sweet..

Pemandangan dari belakang resort, cantik kan..

Papa ajar danish main buai tradisional..

Okeh dah kepenatan, posing dulu sebelum tido..

Sebenarnya malam tu papa ajak keluar makan  ketam, sbb dia teringin sangat-sangat dah..mengidam...haha Tapi alkisahnye, i cakap nak tido jap eh b sayang, pukul 10 kang i bangun kita p mkn ye.. sbb dah x leh bukak mata sangat dah ni, jeles tengok danish tido... Sudahnye tido sampai pagi..hahahahaha, bangun pagi, incik hubby dah tarik muncung panjang-panjang dah...kekekeke..nak buat mcm mana, terbabas.. isteri dia ni kan mmg ratu tido..eheheeee..maka malam tu incik hubby pun tido dalam kelaparan, dia kata malas nak kua sorang-sorang.... Cian intan payung i... Mintak ampun ye sayang.. ♥ 

2 comments:

nik ros said...

comelnya danish ngan seluar berbunga dia..hehe

QUEEN of Heart said...

tq auntie nik